Vintage

Polska

Biuletyn Informacji Publicznej

Wycieczka do Łagowa lubuskiego PDF Drukuj Email

Dnia 2.06.2016 r. odbyła się dwudniowa wycieczka do Łagowa lubuskiego. Wraz z klasą Ie pod opieką pani W. Wachowskiej - Hyszki, M. Zielińskiej, J. Gruszczyńskiej o godzinie 8:00 wyjechaliśmy spod hali „Zbąszynianka” i rozpoczęliśmy naszą wycieczkę.

Autobusem dotarliśmy do hotelu „Defka”. Wybraliśmy pokoje, rozpakowaliśmy się i poszliśmy do parku linowego. Po założeniu specjalnych, zabezpieczających uprzęży, każdy z nas musiał przejść szkolenie. Po uzyskania akceptacji instruktora, mogliśmy wejść na wybrany tor. Do wyboru mieliśmy 3 tory: niski, średni i wysoki. Jednak tylko najodważniejsi wybrali się na najwyższy tor. Około godziny 14:00 wróciliśmy do hotelu i zjedliśmy obiad. Po obiedzie poszliśmy na wieżę widokową, gdzie mogliśmy podziwiać cały Łagów z góry. Obok wieży znajdował się park, w którym spędziliśmy dość dużo czasu grając w piłkę w piłkę i inne gry. Później pozwiedzaliśmy resztę Łagowa i zrobiliśmy drobne zakupy. Zmęczeni zjedliśmy kolacje i po krótkim odpoczynku znów udaliśmy się do parku. Po powrocie do ośrodka wzięliśmy prysznic i wspólnie spędziliśmy czas grając w różne gry, tańcząc i słuchając krótkiego koncertu Aleksandry Wachowskiej i Jakuba Witke. O godzinie 23:00 wszyscy udali się do swoich pokoi. O 5 rano, z racji, że wszyscy jesteśmy rannymi ptaszkami, wstaliśmy i zebraliśmy się na korytarzu oglądając telewizje i rozmawiając.

O 9 godzinie zeszliśmy na śniadanie. Po śniadaniu spakowaliśmy się, posprzątaliśmy pokoje i ruszyliśmy na zwiedzanie bunkrów. Pokonując krótką trasę 1,5h mogliśmy pojeździć drezyną, jak i pośpiewać! Mimo, że nie udało nam się zobaczyć nietoperzy to świetnie spędziliśmy czas. Po krótkim odpoczynku i pysznych lodach, szczęśliwie wróciliśmy do autokaru i około godziny 15:00 dotarliśmy do Zbąszynia.